luni, 8 octombrie 2007

Departe de casa

Ma uitam azi printre miile de fisiere existente in asa zisul loc de munca al meu si am descoperit una din muncile mele cam de demult apusa, un scurt proiect in tara "posibilitatilor". Destul de frumos acolo dar prea scurt si degeaba ca sentimentul care ma apasa mai tare era undeva departe de mine.





















Momentul cel mai placut a fost cafeneaua Hamingway unde am savurat cafeaua de dimineata alaturi de Jack si cu gandul acolo departe, ca mai apoi sa mai savurez o seara placuta singur in compania lui Amy Winehouse......
















Toate momentele de singuratate de acolo au fost eclipasate cu o saptamana de Bucuresti in care am dat un nou sens vietii...........


Un comentariu:

cris spunea...

Busty, pune niste poze din Grecia, ca vine ziua mea:)