sâmbătă, 6 octombrie 2007

Retrairi




Nimic nu se compara cu o zi de sambata, in care incerci cu multa putere sa iti redescoperi viata ta, o zi in care incerci sa faci curat in ganduri si te lovesti frontal si brusc de amintiri......
Intrat int-o lume cu bloguri, cu postari si alte termene despre care nu stiu nimic.
Am hotarat sa fac lucrul asta pentru ca simteam nevoia sa contiunui o poveste inceputa acum ceva timp la care scrie simplu la final ..........to be contiunued....
Am citit din nou gandurile postate de prieteni dragi si am zis sa incerc sa va aduc si eu o ofranda in ceea ce inseamna gandurile mele pentru voi.....
Am retrait fiecare clipa din primavara anului asta, momente regasite in cuvintele Anei alaturi de desene "copilaresti" si sentimente care ma insotesc la orice pas, un zambet, o oftare, un mic vis de cateva secunde care iti patrunde pana in oase, moment in care te opresti si suspini, moment in care zici .........doamne ce frumos a fost!
A fost........., va fi......, cine stie?.......

Un comentariu:

cris spunea...

De cate ori m-am apucat sa imi fac ordine in ganduri si amintiri am sfarsit prin a arunca totul in cutii d carton si a le ascunde sub pat...sau eventual pe dulap.Fuga asta d tot ceea ce inseamna retraire este un mod d aparare, I guess.........u know...ce a fost a fost, never comes back...what will be will be.....