joi, 11 octombrie 2007

Plai

.....hm.....vazusem afisul in toate revistele de publicitate si nu imi venea sa cred ceea ce citeam : Plai festival -muzica, arta, multiculturalitate, unde cateva capete de afis fiind Ternipe, Pentatones si .......Paco de Lucia.
Lung mi s-a parut drumul pana acolo .........si ce bine a fost cand am tinut in brate oameni dragi de mult nevazuti, m-am simtit acasa. Incepusem seara cu mult prea putine povesti si cu un mare dor de relaxare, relaxare de care am avut parte din partea celor de la Pentatones ca mai apoi sa intre o lume intreaga intr-o transa destul de adanca alaturi de Yugchen Lhamo din Tibet.
Am continuat a doua zi prin ceva copilaresc .....o joaca de copii mari, o amintire din copilarie traita prin ochii lui Sasa urmata de o bataie fugitiva cu "perini", minunata inventie rom cu cola :)) , cateva sentimente neplacute, urmate mai apoi de povestiri cu bocancii si relaxarea dupa o zi de "munca" alaturi de .........Paco de Lucia........
















































Vor fi mereu in cadrele astea: Iulia, Meli, Traian, Juli, Ana si Simona.

Niciun comentariu: